VAD SKA MAN SÄGA?

Jag kan börja med att jag har fått vaccinet idag så kommer säkert vara förlamad i armen imorgon. De tog sprutan i höger arm och det suger. Jag gör allt med höger. Det är min sovarm och min skrivarm. Man fick inte välja eftersom hjärtat sitter på vänster?

Senaste tiden har min egen soffa blivit en hängplats faktiskt. Jag brukar inte gilla den men för tillfället gör jag det. Nu ska jag krypa ner under filten och dricka en kopp te och kolla på "Wildchild".

Ronia, jag hoppas du är ute på din springtur vid det här laget!

Riktigt fin dag ute idag, kallt men soligt och fint. Ett stort plus att världen bjuder på det vädret istället för regn och rusk som det har blivit lite för mycket av det senaste.


tjejerna i wildchild


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick ta i vänster! Jag sa att jag behövde skriva mycket. :) <3

2009-12-01 @ 17:30:37
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: Ronia

haha, jag tog också i vänster??? jag dog inte:D och sry men jag hade mina skäl till att ställa in löpturen.. ;) jag lovar att jag gottgör det nångång!<3

2009-12-01 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0