BOK MAL

Jag tror jag har gått och blivit en bok mal. Eller när jag tänker efter är jag alltid en bok mal på sommaren. Det blir lite extra tid över och då är det gött att läsa lite, speciellt om man har en bra bok. Just nu läser jag linas kvällsbok 1&2. Det är två böcker i en bok. Det är en sådan bok som man inte kan sluta läsa. Korta kapitell men liten text. Innan linas kvällsbok lästa jag syskonkärlek och den läste jag ut på bara två dagar ! Det är typ tre hundra sidor. Jag började läsa linas kvällsbok för tre dagar sen och jag har redan läst mer än halva boken.

Varför är man så lat på sommaren? Det är sååå mycket lättare att träna när man har ett lag att träna med än att gå ut ensam och springa, hur kul är det på en skala? 2 eller 3.. Jag gjorde i alla fall lite styrka hemma idag. Imon får man ta sig ut i löpar spåret.

På onsdag blir det Dalsland ! Fan vad gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0