HEM EN KORT STUND

Jag är ingen storbloggare när jag inte är hemma fast det är inte så konstigt heller. Vi har inget internet ute i skogen. Vi ahr faktiskt ingen tv heller. När det är regn och rusk ute så ligger jag i soffan och kollar på kyle xy som är så super bra! Jag kollade klart säsong 2 på bara ett par få dagar.

Moa och Camilla har varit med mig uppe i Dalsland i några dagar. Vi bodde ensamma i en liten stuga(farmors stuga). Jag tyckte det var väldigt mysigt och hoppas ni också tyckte om det. På kvällarna tittade vi på film och pratade massa. En kväll var vi ute med båten och såg solnedgången. Stunder man bara inte vill ska ta slut. De är de stunderna vi får tänka på när det blir vinter.

Ja, i alla fall så körde vi hem dem idag och jag hängde med hem. Imon åker vi tillbaka igen för att stanna några dagar till. Vi var hemma en sväng för det första, hämta Fredrik, tvätta, handla och hämta ny alingsås luft(som jag saknat såååå mycket).

Jag har i alla fall uppdaterat lite. Det blir för jobbigt att berätta vad jag gjort och har inga bilder heller så ni får fälja mitt liv bättre igen när skolan börjar för kommer inte ha så mycket tid innan det. Jag ska ju till Grekland också. Men jag kan ta lite kort vad vi(familjen) gjort där uppe. Fiskat, plockat svamp, plockat blåbär, ätit massor av god mat, badat, "grejat". solat lite, kollat på kyle xy och några andra filmer.

Jag kommer förhoppningsvis hem igen på onsdag eller torsdag nästa vecka. Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0