OTH OCH LÅNGPROMENAD

Det blev mest one tree hill- tittande men sedan gick vi enda bort till Ängabo. Moa skulle nämligen hämta sin cykel hos Marco. Det är ganska långt dit och eftersom moa knappt hade någon luft i däcket så fick vi gå hem med men mellanlandade på Maxi. Luktade på en maaasa shampoon och andra goda(illa luktande) saker. Snackade lite med marco and his friends.

Nu har jag precis ätit upp min fruktsallad och för er som inte vet så äter jag det typ varje kväll och har gjort det i några år nu. Nej, jag är inte sjuk i huvudet. Min mamma tycker bara det är väldigt gott och ja, jag tycker det med. Haha.

Jag tror det är helt bestämt nu att jag ska till stugan på onsdag och det är jag glad för men kommer sakna mina vänner här hemma. Moa Jonasson, dig har jag inte träffat alla mycket, jag saknar dig, det ska du veta ! <3 Jag ska i alla fall träffa dig imon.
 
Typ, godnatt, vad ska man göra uppe liksom? herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0