SLOVENIEN - KVÄLLARNA

Jag kan ju bara tala om att på kvällarna var man helt död. Matcherna
man spelat i värmen och värmen på kvällen gjorde en svin trött men man
fick hålla humöret uppe ändå och vara lite social och sånt.

Första kvällen nere i stan/byn gick vi bara runt och försökte desperat hitta
små stånd/butiker med armband men vi lyckades itne så bra så vi tog
en glass och straskade hemåt ganska fort. Förövrigt var glassen grymt
god som den alltid är när man är utomlands. Kokos var favoriten.

Andra kvällen i stan kände vi för att ta en liten drink. Vi gick till ett ställe som
var nekant från dagen innan och där bjöds det på en god jordgubbsdrink
och lite annat smått och gott. Det var en hiskiligt trevlig kväll faktiskt. Jag
kommer bara ihåg att jag hade bränt mig på röven så det brände en del.



mysiga (och varma) kvällar


vi ahde faktiskt kul

glass i stora lass, eller hur danni?

jordgubbs drink

jobbigt i backen men glada var vi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0