TÄNKTE BARA PÅMINNA MIG SJÄLV

Jag vill träffa hela 9B och bara var tillbaka i det gamla vanliga livet.
- Kunna veta att man kommer mötas av leenden och goda välkomnanden när man kommer på morgonen.
- Kunna känna sig säker när man går till skolan.
- Kunna se ut hur som helst men ändå vara omtyckt.
- Kunna gå till vem som helst i klassen och bara ha kul
- Kunna krama vem som helst och veta att det inte ger några konstiga "signaler"

Jag har inte kunnat träffa några i klassen på hela sommaren. Eller jo, typ en dag och då var vi bara några styken. Jag saknar
Ida S, Ida E, Josefine, Josephine, Erik, Wilmer, Daniel, Jonathan, Oscar, Rebecca, Emma, Lovisa, Alvina och många fler men ni värker mest i mitt minne nu.

Min moa har jag träffat men dig saknar jag också men inte på samma sätt.

Jag vill verkligen ha 9B men faktiskt inte gustav adolf. Jag har inte haft tid att tänka på om jag saknat er eller inte men jag läste idag på Idas blogg om 9B och kände verkligen hur mycket jag saknar er. Vi var som en stor familj. Det blir väl en återträff om sådär, 15-20 år. Det är bara att vänta.

Men jag föreslår en återträff med de flesta snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0