200 BILDER, HÄR KOMMER NÅGRA

Imon när jag är lite mer vaken och har tiden ska jag

skriva allt jag upplevt under dessa få dagar, alltifrån
att emma blev påkörd av en cykel tilla tt jag gjorde mig
en gratis kaffe latte uten mening. Fy fan vad jag älskar
er klass 9B, ni är helt underbara ! Jag har haft så jävla
kul från början till slut. Tack för allt ! Här kommer bilder!
NJUUUUUUUUUUUUUUT AV VÅR RESA !
_______________________________________

Dagen då vi åkte

 
första stoppet


Danmark - Tysklands båten

 
Moa - Daniel
__________________________________________

Dagen då vi kom dit


Här kör vi precis över gränsen till Frankrike ! En glad Emma !



Checkat in på vandrarhemmet Ciarus och är nu på väg till stan för att handla!


Glada och lyckliga tjejer


En bit mat först


Vidare till en grymt stor kyrka, katedralkyrkan (?)


Jag älskar dem !
________________________________

Dagen i EU-parlamentet

Stort och mäktigt var det


Daniel är en riktig parlamentaliker


I stort sätt vad man åt i Frankrike, men gott var det !


Plenisalen


Ähh, det mesta man gjorde var att kolla in pojkar.
Han här var söt, nästa är så jävla snygg !


Dålig bild men fyfan, snyggast kille jag någonsin skådat !
Jag satt bakom han de första fyra timmarna sen fick vi ta
några "zoom" bilder. Jag tror han märkte till slut att vi satt
och tog kort på han för det blev några stycken.


Grupp bild, 9B är bäst !
___________________________________
Övriga bilder






Kommentarer
Postat av: moa

snodde lite bilder av dig om det var ok? :P love you<3

2009-06-07 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0