BLÅ SKJORTA

Något visst med killar i skjorta. Min kompis påminnde mig idag om
hur snyggt det är med killar i blå skjorta. Det är ju bara så snyggt!
En upplysning till er killar, använd blå skjorta ! Helst i en lite ljusare nyans.
 Nu när ni är solbrända och allt. Jag lovar, alla tjejer kommer älska er !

Mina ögon börjar dra ihop sig redan såhär tidigt, vet inte riktigt vad det
är med mig idag så jag tänker faktiskt lägga mig i sängen nu. Läsa lite
men sen faktiskt försöka sova. Imon finns det en hel del saker att göra.
Packa, stryka och åka till Tjörn ! Ni får ha det fint här hemma ! Pöss

/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är grymt snyggt!!! dregel <3

2009-06-22 @ 22:23:38
Postat av: Ida

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDRO! Han hade ljusblå skjorta! MIAOW

2009-06-22 @ 22:50:29
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: Mosan Jarliee

Har aldrig kommenterat din blogg men kände att det är väl dags :D Tänkte på det du sa med skjorta och det är SÅ SANT! Marco hade det idag, uber snyggt :D Och tänkte på resan i mon, lär bli uber nice! Du är riktigt bra Hannaaa pannaaa ko, lööv to read your blogg too, tjo <333

2009-06-22 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0