DAGEN ÄR HÄR

Jag sitter och laddar och taggar för fullt. Det är bara fyra timmar kvar tills
taxin går eller nej, det är ju min pappa som kör men det går bra det med.
Det är mindre än sju timmar till vi sitter på planet till slovenien. Där nere
väntar massor av skoj skulle jag tippa på. Jag tycker vi ska vinna cupen
som vi ska spela för vi är ju ändå där för cupen. Resten av dagarna kan
vi slappa hur mycket som helst och då kan man ta i lite extra när det väl
gäller. Visst har jag en poäng i det hela?

Packningen ligger fortfarnade och väntar på att få packas ner. Allt ligger
ännu uppradat på soffan. Strumpor, trosor, shorts, t-shirtar, linnen och
mycket mer. Det blir en hel del kläder när man åker bort, hur man än gör
så blir det mycket. Jag tror inte jag är ensam om det heller som tur är.

Inhandlat lite på stan innan redsan
- BH x2
- Trosa
- Linne x2
- 10- pack strumpor
- 1 par skor

flyget lyfter 18.15, tänk på mig



/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0