EN TIMMES PROMENAD

Hej allesammans !
För er som inte vet har jag varit lite halvsjuk det senaste. Efter
resan fick alla en släng av ont i halsen och snuva. En i klassen
lyckades smitta alla i stort sätt. Jag har därför inte tränat men kände
att jag var tvungen att röra lite på fläsket idag. Först tänkte jag ta en
springtur men efter att jag sovit en stund i soffan var mitt huvud
väldigt tungt och jag var super trött. Jag är felxibel och kom på att
jag kunde ta en rask promenad istället. Det är faktiskt väldigt bra
träning har jag hört, man förlorar mest vikt när man går, toppen!
Min långa promenad tog cirka en timme och jag hade bra tempo.

Jag kommer inte kunna träna så mycket den här veckan heller, attans.
Imon är det avslutingsmiddag med kära klass 9b som jag absolut inte
vill lämna. På torsdag är det skolavslutning och på eftermiddag/kväll
bär det av hem till Lovisa. Lördag kan det blir träning i alla fall.

Nu blir det ännu mer gossip girl. Alla ahlströmmare slutar imon, dvs
min bror. Typiskt att han alltid lyckas sluta en dag tidigare, men men.
 


Här är jag och min kompis jonathan, vi har likadana tröjor.
Giss vem som har köpt den andra könets tröja?

/ Hanna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0