I NEED MY TIME

Ibland blir allt bara för mycket. Hjärnan blir överhettad? Nej, jag
vet faktiskt itne vad som händer med mig men jag behöver bara
lite tid för mig själv. Tänka igenom saker och lista ut vad som ska
göras. Ibland måste man får ha sådana dagar. Jag har fått tillbringa
dagen helt själv dessutom. Ingen familjemedlem har varit hemma
så jag gick upp nio, gjorde frukost och satte på tv:n.

Jag fick i uppdrag igår av mamma att räffsa/kratta hela vår slänt.
Pappa körde nämligen med trimmen igår och gräset var en halv
meter högt så¨det fanns en del att kratta. Det tog mig cirka 40 min.

Dagen kommer fortsätta som den gjort i lugn takt, haha. Det kan
vara bra att ha tråkiga dagar för jag har haft fullt upp det senaste.
Kommer bli gossip, sex and the city och te.








Hjälmareds konfirmation pågår också just nu, jag sknar det !!


/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0