JAG ÄR RÄDD

Älskade, underbara 9B. Vad skulle jag göra utan er? Dessa
tre år har stor betydelse och ni gjorde dem helt underbara!
Varenda en har gjort klassen speciell. Ingen annan kommer
kunna förstå utom ni så det är nästan ingen ide att jag skriver
något för alla vet hur sjukt mycket ni betyder. Jag älskar er.

På skolavslutingen lipade jag en del men hos Lovisa var det
inte klokt. Det bara forsade och jag var inte ensam om det. Det
värsta kom när jag skulle lämna Wilmer. Du är en så otroligt
bra kille. Jag kommer sakna dig så in i bänken. Igår fick jag en
stund med dig och bara prata ut och det betydde mycket. Tack.

Jag saknar alla redan, jag är tom p ord. Ni är s jävla bra ! Vi ska
ses, vi måste ses i sommar. Det är inte alls svårt att samla ihop
alla. Jag ska göra mitt yttersta för att hålla kontakten. Jag är
rädd för att aldrig få en sdan här bra klass igen. Det vill jag på
något sätt inte heller, för den här klassen ska vara bäst och är det !
Jag är rädd att alla kommer glida isär även fast vi inte vill det.
Alvina du får hjälpa oss med att ha många klassträffar genom åren.
<3

Inga som helst bilder tillgängliga, kommer förhoppningsvis imon.
Niornas fest kunde varit mer lyckad men det var bra ändå.

Jag måste bara säga : 9B är bäst ! Det är bara så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0