JAG SAKNAR


vet inte om du läser det här,
ibland önskar jag att du bodde
lite närmare än vad du gör


För ett exakt ett års sedan var du en total främling.
Det enda vi visst om varnadra var att båda skulle
 konfirmera sigpå hjälmared konfirmadläger. De första
 dagarna var inte så roliga men ju längre tiden gick dessto
roligare hade man. Jag fick chansen att lära känna dig. Du
 var och är en underbar person. Vi ingick i samma lag och
lärde därför känna varnadr aännu bätte. Det var lite mindre
än ett års sedan vi sågs.. jag skulle gärna träffa dig igen.
jag saknar ditt skratt. TW !

Kommentarer
Postat av: Tobias West

kul att höra att nån saknar en där nere i alingsås ;)

har vart på semester ett tag och nu när jag kom hem kom jag på att jag inte kollat här på ett tag och så såg jag det här inlägget.

jag saknar dej oxå och hoppas på att jag komma och hälsa på någon gång i sommar :)

2009-06-28 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0