MIN BROR ÄR BRA, ELLER?

Nej, inte idag i alla fall. Han har skolavlustning idag och
självklart försöver han sig som han ibland gör. Fan vad du
är klantig. Jag visste att han började runt nio och jag har
sovmorgon till tio i elva så jag gick inte upp så tidigt heller.
Min klocka ringde vid tjugo i nio. Självklart tänker inte jag
på att hans dörr inte är öppen som den alltid är när han
har gått. När jag sitter på toa flyger jag nästan upp för att
jag kommer på att dörren hans var stäng. Jag slänger upp
hans dörr: Fyfan Fredrik, klockan är kvart i nio. Han ba: Skojar
 du eller? Jag ba: Nej, klockan är kvarti nio. Han får halvt
panik för han skulle tydligen var i skolan tio i nio. Du är så
jävla klantig ibland. Vi får la hoppas att han kom någorlunda
i tid. Nu sitter jag och väntar på att plattången ska bli varm
så jag kan platta håret. Camp Ga idag och då ska den fina
outfiten på. Färgglatt ska det vara och ett band på huvudet!

Påminelse (ska se ut så förrutom skorna)


/ Hanna

Kommentarer
Postat av: EMMA

Det spöregnar ju ute, usch.. Hoppas nu får det kul ändå ;)

2009-06-10 @ 10:51:21
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0