RAPPORT FRÅN FRANKRIKE

Nu, äntligen. Jag har suttit och väntat på den här datan
i två timmar om inte mer. Vi har det bra här i Frankrike. Idag
bar det av till EU-parlamentet klockan åtta. Vi checkade in
i den enormt stora byggnaden vid halv nio. Det är den största
byggnaden jag någonsin varit inne i, helt klart eller i alla fall en
av den dyratse.  Det var sjukt snyggt där inne. Det känns ovant att
blogga nu när jag inte har bloggat på några dagar, faktiskt.

Igår var vi ute på stan och shoppade och strosade omkring. Jag fick
köpt ett par skor och några örhängen. Mycket nöjd faktiskt. Det var
billigt också. Ett par galdiator skor för endast 200 kr. Ett par
mörkbruna sådana. Eftermiddagen spenderades inne på rummet, jag
och Rebecca tog en liten tuplur för efter 20 timmar på bussen och
ingen skönhets sömn är man lite trött. Igår var det också soligt och
ganska varmt, dock inte så bra som det var i Sverige i helgen men
shorts och t-shirt väder.

Det enda fransmännen äter är croisant och kaffe. Det är väl gott men
vem fan blir mätt på det? Maten är okej, men jag är faktiskt lite besviken.
Men man får la vara nöjd, man kan säga att vi får betalt för att åka på
den här resan. I fick pengar får vi 50 Euro. De pengarna ska spenderas
imon på nöjesfälltet.

Nu står massa folk här som väntar på datorn så måste kila.

Ha det underbart! Kommer inte blogga mer för orkar inte stå i kö,




/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0