SAKNADEN ÄR STOR, REDAN

Varför ska man känna såhär? Vi kommer ses i sommar
och så men det kommer aldrig bli samma. Jag vill inte
inte skriva det men det kommer aldrig bli samma. Kolla
bara på alla andra niondeklassare, hur ofta träffas dem
hela klassen? Typ aldrig. Jag vill träffas mycket för vi har
varit så himla tajta det senaste och jag vill inte släppa det.
Saknade är stor just nu men den läker med tiden och
vi ska ju ses och då blir det socker i såren istället för salt
i såren, eller hur? Visst ska vi ses, niooo bee? Vi var ju
för fan i Frankrike tillsammans. <3

Läste igenom boken igår precis innan jag skulle sova och
då vällde tårarna nerför kinderna igen. Det var så himla fint
alltihopa men Wilmer får extra pluspoäng. Ni skulle bra gärna
vilja veta vad mycket fint han skrev.

Idag blir det  till att chilla järnet, ensam eller tillsammans med
 någon.Jag skriver troligtvis mer ikväll eftersom jag har mycket
ledig tid fördet är sommarlov, det ska vi inte glömma ! Mycket
tårar kommer snart förvandlas till mer glädje skulle jag tro.


/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Josefine

klart att vi ska träffas, hela 9B. :) det måste vi även om vi inte går i samma klass! det känns skitjobbigt att splittras, men vi måste ändå se fram emot alla återföreningar vi kommer ha, haha :D <3

2009-06-15 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0