THE BIG DAY

Nu tar jag och klassen semster dessa dagar då man ändå
inte gör något speciellt i skolan. Det kommer bli så himla
gött. Vi åker imon, bussen går ifrån GA klockan ett. Klassen
stannar i Frankrike tills på Lördag kväll. Jag kanske kommer
göra lite inlägg då och då om det finns något internet så håll
utkik men en blogg som kommer vara uppdaterad är
www.niobontour.blogg.se. Det är vår klass-blogg.

Allt är inte färdig packat men det hinner jag imon för vi
behöver inte vara i skolan förrän klockan elva, sjutk gött!
Jag och moa har en liten deal om att inte äta godis på
bussen men vi får se hur det blir med det. Förra gången
gick det ju inte så bra när vi skulle ha "godis-uppehåll". Det
slutade med att jag åt dagen efter vi hade besämt så vi får se.

Idag, måndag har jag varit mycket duktig tycker jag. Först krattade
jag gräsmattan, sen dammade/dammsög jag i mina lådor och
överst på min garderob. Hunnit med en hel del men vi slutade ju
också elva. Ja, i alla fall, nu ska jag försöka få lite sömn. Kan ju
försöka hoppas på att jag inte har alltför mycket resfeber. Puss


Inget gossip girl idag, tråkigt.
Sjukt vad man kan sätta sig in i en serie, fint par !



/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0