TJÖRN DEL 1


Morgonpromenad med camilla

havet är fan underbart

det var rätt gött kan jag säga

sola och bada

Ett par underbara dagar i Amandas villavagn. Den innehöll det mesta
om jag får säga så. Flirtar, mini-golf, god mat och massa sol. På för-
middagarna var vi vid stranden och stekte. Sjukt att man kan bli jätte
brun på bara några dagar men vem tackar nej till det.

För er som inte vet så finns det alltid killar att spana in på campingar.
Vi hade ett jätte läge att hälla vatten över ett par killar och självklart
tog vi chansen. De fick några liter vatten över sig. Fyfan vad kul det var!
Vi fick igen såklart av dem och jag var den enda som blev blöt då
för de andra gick in i huset. Olyckligtsvis var jag på väg till duscharna
och kunde inte gömma mig men mig gjorde det inte så mycket. Jag
skulle ändå duscha. De två killarna blev våra vänner och vissa lite
mer än bara vänner. Killar man inte vet om man träffar igen men
det skulle kanske vara kul, det vet jag ju inte. Aja, jag kanske ska
berätta deras namn, Ilan och Victor.

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0