TJÖRN DEL 2

Godkväll, skriver ett inlägg nu om tjörn istället för imon.

Solen stod högt på himmlen varje dag, dock blåste det ganska
mycket både torsdag och fredag. Det gjorde inte så mycket eftersom
det har varit varma vindar. När man solar och de blåser känner man
inte värmen på samma sätt och då kan man sitta i solen mycket
längre men det gör mig ingenting. En brasse stol och en bikini
så löser sig allt.

På kvällarna vid sju var det middags dags. Vi grillade varje dag och
maten var verkligen super god. Första dagen åt vi kyckling och potatis-
kroketer, andra dagen åt vi hamburgare och det följdes up med fläskfile
och ungsbakad färsk potatis med flinksalt. Sjukt gott ! Sist men inte
minns gjorde vi i ordning tacos. Alltid en maträtt som sitter fint, inte sant?

Jo, brände sig gjorde man allt. Dum som jag är smörjer man in sig när
man har på sig sin sporttop och tänker men jag kan smörja resten sen..
Det slutar ju med att där jag inte tagit på solkräm blir jag helt röd. Snyggt!

Maneter har alltid varit en stor hooby. Speciellt när man kan kasta dem på
folk som inte tycker om det. Nej, så taskig var jag inte men jag hade mycket
stor lust till det. Camillla och jag fångade en del och några splaschade jag 
i bryggan. En mycket roande kvälls aktivitet.
______________________________________________

Random bilder från tjörn


morgonpromenad

manet fångaren

en vän

brännan

mysiga kvällar

Kommentarer
Postat av: Elin Hoffman

blir lite nyfiken på hur du har lyckats få den där brännan?

2009-06-28 @ 21:00:35
URL: http://elinhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0