TREVLIGA MÄNNSIKOR

Dagen har till ära spenderats med goa männsikor. Jag mötte
upp Emma på stan vid ett och sen träffade vi lite annat folk från
klassen. Männsikor vid namn, Wilmer, Daniel, Ida, Jonathan,
 Josefine, Mike och Moa. Tror det var alla? Vi gick kollade in
potatisfestivalen men det var inge vidare kul så vi åt mest. Först
cafe(en kaffe för mig) sen åt vi fish and chip. Det var gott !

Efter ltie dikussion beslöt vi för att ha en filmkväll hos självaste
Wilmer så dit drog vi. Det blev film och prat. Jag skjussade hem
daniel på min moppe. Vi höll på att ramla men det gick bra tillslut.
Kvällen slutade till och med, med lite bättre väder. Tack för det.

Nu ska jag snart sova, ska till gymmet imon vid elva med camila.

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0