2000 spänn att spendera

Jag tjänade två tusen spänn förra helgen men har
ännu inte varit ute och shoppat. Jag har faktiskt inte
hunnit det. Veckan har varit fullspäckad med träning och jobb.
Idag tror jag, om jag orkar ska jag ta mig ner till stan, men
får se om det blir så. Jag borde kanske spara mina pengar
någon gång men det går typ inte. Så fort jag får pengar gör jag
alltid åt dem direkt(förrutom den här gången då). Det blir
mest kläder och nöje. DEt är roligast, det är bara tråkigt att spara.

Nu har vi svenska, gör aldrig någonting, verkligen bortkastad tid.
Kunde sluta halv ett för vi har håltimma innan den här klektionen.
har skrivit ut min konstnärsarbete och nu sskriver jag lite här.
Skriver nog en gång till ikväll för det hinner jag inte imon. Puss.

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0