BILJETTERNA HÄMTADE

Nu har jag dem, biljetterna ligger i min
väska, betalde och klara för att cheka in med
i Globen. Det bästa var ju att pappa hade en
liten överraskning innan vi åkte hemifrån för att
ta ut biljetterna. Han berättade att han skulle bjuda
på resan. Min bror ska också med så vi blir
bjudna, hur bra får det bli? Alla mina pengar jag
tjänade förra veckan får jag behålla till typ shopping
eller något annat kul och spännande. Kanske Liseberg
framöver? Jaja, gött är det i alla fall.

Imon blir en ganska slapp dag i skolan skulle jag
tro. Har NO, matte, idrott och svenska. Matten är ju
allt avklarat i nu. No ska vi gå igenom lite för de kommande
nationella på tisdag. Idrott är bara kul och svenskan
kan ju bli lite seg. Sista lektionen och så går vi till
tjugo över tre. Sen är det helg !

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0