DETTA UNDERBARA VÄDER

Spenderat stora delar av dagen ute i den fantastiska solen,
hur gött som helst. Slapp dag i skolan, bara massa betygs-
snack. Jag fick reda på att jag har starkt vg i matte och ett
 mvg i idrott så det känns väl bra antar jag. Klockan
elva till tre var jag konstant ute i solen så nu har jag lite bränna.
Den är mest röd-prickig men imon ska den bli brun!

Moa och Emma var här i några timmar. De kom, de åt och
de gick. Det var väl det dem gjorde men jag tycker om er ändå.
Ni retade mig ett tag men det är okej, tror jag, haha. Tålamodet
kan väl itne alltid vara på topp eller? Nej !

Kom precis hem från en middag hos mina kusiner. Det bjöds
på kall potatissallad och kycklingspett, mumsigt var det. Nu har
jag inget planerat, tror jag ska kolla lite gossip ikväll i alla fall.
Puss

Bjuder på en härlig sommar-värme bild !
Jag är glad, vädret är så jäkla skönt. Solasolasola !


/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0