DUMPA BRUDEN CHARLIE

Hur många år har vi tänkt på autografen, camilla?
Jag kommer ihåg en gång du sa till mig att jag skulle få
charlies autograf i julklapp men det blev inget med det då
för hon vågade inte. Då bestämde vi oss för att vara modiga
båda två och ta varsin på en gång och sedan ge varandra
autograferna i julklapp. Det var faktiskt förra julen som det skulle
bli så men båda var lika fega. När Alingsås först gick till semifinal
tänkte vi att nu kan det ju inte vara så pinsamt att ta autograf men
det var bara små knattar som var framme så vi struntade i det.
Men så kom finalen, vi ahde all chans i världen i globen, han stod
och hängde mot ett räcke och vi hade uppe penna och tröja men
så kändes det konstigt om vi bara skulle ta autograf av han, för det
stod massa andra spelar där med. Men så äntligen kom den
riktiga chansen som inte gick att missa. Några vi kände var redan
framme vid honom och så knökade vi oss fram och fick vår autgraf.
Visst vi var nöjda men en bild hade ju inte varit fel. Min räddande ängel
kom, Josefine W med system kamera och allt. Hon kom precis
i tid för att plåta både när han skrev och när han kramade mig!
Jag är nog lyckligast i Sverige !

Ni kanske kan lisat ut vad CS <33 står för
CS = Charlie Sjöstrand


Jag njöt så in i helvete !


Globen och den här dagen värdesätter jag högt faktiskt !Sjukt jag vet men vafan,
det är så jävla kul ! och det är ju inte fel att han är så snygg !



Vi är glada


happy picture

Kommentarer
Postat av: rohlen

hemska bilder... men skit samma det är charlie.:P

2009-05-11 @ 19:48:56
Postat av: Ida

Haha, Hanna dina ögon verkligen lyyyyser! :D

2009-05-12 @ 17:36:56
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0