DYNGBLÖT

Mitt resultat efter spinning med Camilla. Jag kan inte säga
att jag inte var trött efter. Det var sjukt jobbigt. Varm luft i lokalen
och högt tempo för det mesta. Jag är i alla fall helt färdig och utpumpad.
Första gången är kanske alltid värsta. Kul att man satt bredvid en gamal
tränare också. Daniellas pappa var det för er som vill veta. Han var lite
svettig han med vill jag lova. Nu ska jag slta klaga, men fan avd jobbigt det var!


Nu sitter ajg med en skål yoghurt framför mig med russin och solrosfrön i.
Det är faktiskt inte alls dumt. Snart ska jag äta macka och dricka te med
pappa och bror. Efter det blir det ett nerladdat gossip girl avsnitt!

Godkväll och Puss

/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

HAhaha :D snygg tröja, min är nog tamejfan värre ;)

2009-05-24 @ 23:20:52
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0