FRÅNVARANDE

Det är en väldigt konstig känlsa. Det är som man går på stanby,
man upplever saker och ting men man tar inte in det. På senare
 tid har jag varit reserverad eller man kanske säger frånvarande
fast ändå närvarande. Något konstigt är det i alla fall och jag vet
inte varför. Det är inget kul som händer i livet just nu, men om en
vecka hoppas jag det kommer bli underbart. Jag vet redan nu att
 det kommer bli underbart för min klass är fantastisk. Vi kommer
 ha så roligt! Moa kommer kanske vara död efter resan om inte
hon hinner döda mig först, haha.

Dagen har spenderats mella växlande, data och tv. Från det ena
programmet till det andra. Jag sitter här vid min data och ska snart
sätta på ännu ett avsnitt av gossip girl. Tv-serien går ju på tv men
jag hinner aldrig se sådant så jag har börjat från början och serien
är mycket uppskattad av mig. En serie tjejer inte får nog av eller
i alla fall inte jag och många jag känner.

gossip girl boys


Kommentarer
Postat av: EMMA!!

fan jag känner verkligen precis likadant!! Frånvarande är så rätt ord!

det känns som om det ständigt händer saker runt omkring en men man orkar inte, å det känns som om man inte kan påverka det eller ingripa...

typ som om man Tittar på sitt eget liv

det är helt sjukt...

2009-05-28 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0