JAG ÄR RÄTT DÖD FAKTISKT

Vi har en lång helg att se fram emot men vi handbolls
spelare kan väl inte direkt riktigt njuta helt och fullt. Vi fick reda
på att vi ska springa 1,6 mil samman lagt under helgen. 8 km varje
gång får det väl bli. Plus det ett gym-pass. Den här träningen är typ värre
än den vi brukar ha. Vi slipper i och för sig den jobbiga backlöpningen.
Det är ett plus för det var minsann inte roligt någonstans. I morgon
averkar i alla fall jag och camilla gym-passet. Vi får se om vi springer
också. Det är ju skönt att ha det avklarat om man säger så.

Idag var träningen rätt tuff. Först löpning som jag tidigare nämde.
Efter det var det inneträning. Den var kul och vi sprang en hel del i
slutet men det är ju "rolig" springning. Sedan vidare till hälso för
att göra mitt tredje Core Inntervall pass. PUH, säger jag bara ! Det
var inte dåligt jobbigt idag, varmt i lokalen och det var bara allmänt jobbigt.
Eller vad säger ni tjejer? Var det jobbigt i dag? haha.
+ Moa Jonassons mamma var på Core Intervall idag ! haha

Imon vet jag ännu inte vad som händer förrutom träning, tror
jag ska träffa lilla Moa eller hon är ganska mogen och så för
sin ålder, eller jag vet inte. Hon är kort i alla fall för er som vill veta!

Just nu gör jag inte mycket! Det enda jag gör är att jag sitter och skriver
massa skit här och så lyssnar jag på Pink, en hyffsat bra tjej faktiskt!
Jag är ltie godis sugen, det är ju bara onsdag så jag ska försöka hålla
mig för jag har idag tryckt i mig två drömmar(kakor) och två av mammas
kanelbullar. Träning gjorde så att det blev "+, -, 0"- De som hört uttryket
förstår vad jag menar. Jag har verkligen tråkigt men orkar inte göra något
annat heller. Väntar på att ett avsnitt av Gosspi Girl ska laddas ner. Det är
väl någon halvtimma kvar. Mina läsare, om ni ens finns, ha en bra dag imon!





Jag saknar den dagen! Allt var så simpelt då!
Tjejen är rejält bra, tack för att du finns ! <3






Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Hej! Du ställde en fråga/frågor i min blogg. Nu har jag svarat på dom i ett inlägg så kika in. Jag kommer skriva till dig när överasskningen kommer som jag lovat alla! Den som frågade något och hade en blogg skulle nämligen få en pytteliten överasskning :)

2009-05-21 @ 02:41:53
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Tänk bara på hur snygga vi kommer bli :)

2009-05-21 @ 10:57:28
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, min mamma..snygg är hon xD haha. ''mogen för sin ålder" som fan! ><

2009-05-21 @ 12:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0