JAG VETTE FAN !


Jag gillar i alla fall mina nya leggings och min nya svart-röd randiga
kopparstrans tröja. Till niornas fest vet jag inte längre vad jag ska ha
på mig. Allt känns bara fult och dumt. Klänningen är för lång och
koftan jag köpte till idag ser bara rolig ut till klänningen + att jag inte
passar i klänning. Det skulle varit bättre och komma i typ jeans och
en tröja eller något men det känns lite konstigt kanske. Jag har nu
fullständig ångest på (nästan)allt jag har köpt och det är inte så bra
känner jag. Det ska väl lösa sig på något sätt, hoppas jag. Varför är
det så att just jag inte passar i klänningen när alla andra gör det?
Har idag också köpt två par Frank Dandy trosor och en tröja till min bror.

haha, kanske ska komma i det jag har på bilden? haha

Ikväll händer inte mycket, skola imon..

/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf säger du att du är ful i klänning ? :O du var skit söt i klänningen ! och du behöver inte ha på dig ngt över klänningen ! du är vackrast min hanna ! :D<3

2009-05-17 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0