KUL ATT JAG INTE HAR NÅGOT MATERIAL

Jag hade tänkt plugga en del idag men mina böcker har
spårlöst försvunnit. De finns inte någonstans. Jag åkte till och
med tillbaka till skola för att leta men de är inte där heller. Nu sitter
jag här med ingenting förrutom lite information på internet som
nästan inte hjälper någonting. Jag har två prov imon och jag
har inga anteckningar. Fan vad sur jag blir ! Sista dagen imon
att visa vad man går för så jag ligger väl lite risigt ute. Båda proven
är i SO, jättebra där hanna. Det finns inte så mycket att göra faktiskt,
man får väl skylla sig själv för att man inte tagit i tu med det tidigare.
Hoppas de jädrans böckerna vill komma fram innan kvällen är slut.

Jag underhåller mig med gossip girl isället, ha en bra dag ! Puss

Han är här igen, haha

/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Sv; haha, nej som tur är! Det är bara min lärare som jag ska lämna in det till ;)

2009-05-25 @ 16:16:46
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0