MAGONT

Jag är inte hungirg eller mätt men ändå har jag ont i magen,
ingen aning vad det kommer ifrån, en jätte konstig känsla.
Var inte hungrig förut och de senaste dagarna har jag ätit
väldigt udda. I Globen blev det typ nästan ingen mat alls,
en sallad(enbart grönsker, inget kött) sen ett äpple på kvällen
och lite vatten. Sjukt konstigt. Mitt på dagen kan jag äta
normalt men på kvällen kan jag typ inte äta som jag brukar.
Inte för att ni bryr er men jag hade inget annat att skriva idag
för det har inte hänt ett piss, har varit sjukt trött. Legat vid
tv:n i 2½ halv timma och sen typ bara gått runt.

Hoppas det har gått över tills imon för då ska jag till
Göteborg oh röja med Moa eller ja, i alla fall shoppa lite,



 

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0