MUCHO BRA DAG

Äntligen hemma om man säger så fast dagen
har varit mycket bra. Först in till Götet och shoppa lite
med Moa. En klänning, linne, solbrillor och ett par trosor
blev det men det bästa av allt, jag har massor av pengar
kvar. Det  var faktiskt till mycket bra pris. Linne 100,
klänning endast 300, brillor, 60 och trosor 50. Klänningen
betalade mamma också. Jag ska ha den till niornas fest.
Den kanske inte är så märkvärdig men den är enkel och fin.
Solbrillor har jag varit ute efter ett tag och jag slog till direkt.
Ett par billiga man inte behöver vara rädd om, precis vad jag
behöver. Jag vill också tillägga att Moa är en mycket fin person!
Alltid bra med dig. Vi lunkade fram och tillbaka i de olika
affärerna men hann hitta det vi skulle. Tjugo över tre tåget
tog vi tillbaka för att jag skulle hinna träna. Hemma fyra, träning
halv fem. Stressigt men vad gör det, träna är alltid gött !

Nu ska jag plugga, inget vidare kul måste jag säga. Engelska
helvetes prov vi har imon på morgonen. mycket segt, lär gå piss.



/ Hanna


Kommentarer
Postat av: moa

du är bra! <3

2009-05-14 @ 07:27:25
URL: http://mojonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0