MYS KVÄLL

Igår i kväll hade jag det riktigt skönt. Jag, Moa och Mike åkte
och hyrde film på bonbon och sen tog vi mopparna hem till mike.
Jag drog både täcke och filt över mig eftersom man var lite frusen
efter moppe turen. Mikes soffa var inte dåligt skön heller. Efter
att mike hade grejat med ett tennisrack la han sig i soffan också
och så satte vi på en skräckfilm. Filmen kanske inte var den bästa
men det var hur gött som helst att bara ligga i soffan och glo på tv:en.
Somande vid halv två och vakande tio. Sen lite frukost och bege sig hem.

Nu sitter jag här, ska snart äta lite, dock inte så hungrig. Det är fyra timmar
kvar tills jag och Camilla ska träna. Innan det ska jag hinna plugga lite
fast vet inte om jag orkar. Puss!

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0