NU ÄR ALLA PROV ÖVER

Idag gjorde jag min sista ansträngning i skolan men den var
inte så engagerad. Jag och Alexander hade typ enskilt samtal
på tyska. Vi skulle prata om lite olika saker på tyska inför vår
lärare. Det gick ju som det gick men det var lite kul faktiskt.
Sen hade jag en sak kvar, ett prov på I och U-länder. Jag vet inte
ens om det går på betyget för att alla andra gjorde provet för
 en månad sen och idag fick jag slut-betyg i SO ändå men jag
gjorde det och det kändes väl okej för att inte övat alls mycket.
Det kanske inte så bra att skriva ut det här för vår lärare har blogg
men det skiter jag i. Det är otroligt skönt att allt är över. Inga mer
tyska-lektioner, inga mer engelska eller SO lektioner.

Klipp tid blir på tisdag, klockan nio, två timmar innan
klassen samlas för avresa till FRANKRIKE ! woho.
Så jag blir nyklippt och allt.

/ Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0