OTURSDAG

Jag orkar inte med den här dagen mer, borde sova men
gör inte det heller. Dagen började med att jag kastade en sked
med choklad på Eriks tröja(Han är inge vidare glad på mig för
det tror jag). Jag hoppas att chokladen går bort på hans vita
tröja. Det var ingen dålig klick heller. Jg kan berätta hur det hände
för vem fan kastar en sked med choklad på. JO, det var såhär att
vi ahde mentorsmiddag idag och jag och Moa skulle göra fransk
chockladmousse(gott!). När jag står och rör i choklad som står över
ett vatten-bad bänner jag mig lite på tallriken och blir antagligen rädd
och slänger i väg skeden på oskyldiga Moa som har lånat Eriks såklart
nya vuita tröja. Nu begär han dessutom pengar om det inte går bort.
333 jävla spänn, förlåt Erik men det svider i penga-kassen min.
Under hemkunskaps tiden tappar jag lite skålar så det ekar i hela rummet.

Som jag reda berättat. Mina skolböcker är försvunna. Två prov imon och
jag har inte pluggat ett skit, inte någonting! Det har aldrig hänt i min historia
innan att jag itne pluggat lite i alla fall. Det lär gå piss och vill inte ha morgon
dagen för jag orkar inte med den dagen heller. På eftermiddagen blir det
i alla fall Allum, kan väl pigga upp en del men inte mycket.

Träningen ikväll gick la itne sådär jättebra. var jätte trött och ville bara hem.

think about me, please

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0