TYKNA KOMMENTARER OCH SM-FINAL

Jag finner inga ord om denna fantastiska helg.
Helgen har tillbringats i sommarstugan i Dalsland
tillsammans med min humoristiska famil, goa är ni!
Vi har faktiskt sjukt kul tillsammans, alla retar varandra
men allt är på skoj men man måste uppleva det för
att förstå att det är kul, mest interna skämt. Träffade
min farbror som annars bor i Tyskland en stund men
sen skulle vi åka hem. Min helg har gått ut på att jobba
häcken av mig. Jag har inkasserat 2000 spänn, inte dåligt
inte alls fel, tycker jag. Men mycket slit och släp har det varit.
Fyfan, mitt ute i skogen, upp och ner i ris och skogsmark.

Tillslut, ALINGSÅS i final, det är helt otroligt. Jag kunde
tyvärr inte vara på plats, väldigt trååkigt måste jag säga
men det tar jag igen på Lördag för då bär det av till
GLOOOOOOBEN med Camilla, lär bli nice ! Längtar *

Helgen har varit gooo, saknat lite folk men nu är
jag hemma igen. Skola är pisspiss men det är bara
några veckor kvar med 9B så jag får ändå ta vara på
dessa veckor. 1 månad till Frankrike ! Hej så länge <3

CS <33 Autograf nästa? haha.

Bilder kommer från skogen.. ikväll tror jag.

/ Hanna


Kommentarer
Postat av: camiiiiilla

längtar sjukt, autograf ska det bli! <3

2009-05-03 @ 22:08:24
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Haha, Charlie Sjöstrand = CS? Fixa en till mig med :D haha.

2009-05-05 @ 10:09:30
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0