SÄNGEN

Sitter i min säng och lyssnar till tangenternas klickande.
Dörren ut till altanen är vid öppen för att få in lite frisk och
kall luft innan man ska sova. Det börjar svalna av nu men
det är ändå mycket ljust ute. Jag sitter och tänker på lite
olika saker, resan till Frankrike, resan till slovenien med
handbollen och på hur lycklig jag är för stunden. Livet
är inte dåligt just nu. Vädret påverkar en otrligt mycket, alla
runt omkring en blir mycket trevligare och jag tror alla
märker en liten skillnad där, inte sant?

Som sagt, många tankar strömmar förbi i mitt huvud såhär
på kvällen. Alla  tankar vill jag inte dela med mig av men
mycket handlar om skolan. Sista veckorna med klass 9B
som jag kommer sakna otroligt mycket, Frankrike, sommarlov,
betyg och allt som hör skolan till. Nu ska jag sova i alla fall.

God natt, Gute Nacht, Dobranoc,

EN TILL BRA OCH SOLIG DAG !

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0