SERVERING

Igår kväll var några från handbollslaget
och serverade i Göteborg på en fest för ABB Kabeldon.
Eller servera kan jag väl inte säga att vi gjorde, vi fick
byta och fylla på vattenkannor, ta bort tallrikar, muggar
öl-burkar och se till att allt såg snyggt ut. Vi fick go mat
också, kallskuret med massa frukt i alla dess sorter
och potatisgratäng till det. Efterrätten var kladdkaka ! Gott!

Jag ska dit idag igen, halv fem åker vi, kommer hem halv elva.
Nu är jag trött, måste plugga på min tyska, har prov imon och
har inte börjat än. Första gången jag pluggar dagen innan till
ett prov. Brukar alltid börja några dagar innan men har inte orkat
den här gången. Lär ju gå bra .. haha. Jag måste också göra klart
konstnärsarbetet för jag kommer inte ha tid i helgen och kommer
inte orka med det nästa vecka så det är lika bra att ha det gjort.


För er som inte vet så bor jag här !





/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0