TISDAG

Till en början av den här dagen har varit väldigt slapp,
jag gick först upp och åt frukost på vår ballkong i solen!
Sen satte jag mig här lite för att greja i PhotpShop men eftersom
jag inte är så bra på det kom jag ingen vart. Jag drog mig ut en
liten stund fas det kom moln hela tiden så kunde inte sola så bra.
Nu har jag precis lagat mat och ätit upp för den delen med. Jag
improviserade lite (mammas tips). Jag stekt kyckling, kockade nudlar
och sedan blandade jag det i stekpannan, som wok typ. Jag la i
russin, nötter, paprika och kryddade med curry och örtsalt. Det blev
faktiskt gott. Vi är lediga från skolan idag för att vi ska samla inte pengar
till vännernas hus som ligegr i Ukraina. De nya sjuorna hälsar också
på på skolan och då ska inte vi vara där. Jag ska senare idag tvätta
mormor och morfars bil.

Halv tre ska jag möta Camila, vi ska köpa biljetter till en dansuppvisning
som är i Palladium på fredag klockan sju. Jag tror föreställningen heter
"Bakom Galler". Förövrigt Moa Jarl syster är en av dansarna !
Tio över tre ska jag hämta pojkarna Erik och Olof på dagis, sen som sagt
tvätta bilen och halv sju är det handbolls avslutning för hela lingsås hk i Nolhaga.


Morgonen, solen, yoghurten och tidningen !



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som en mysig dag :)

2009-05-19 @ 19:23:21
URL: http://mylifeinpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0