VI HAR VERKLIGEN ALLTID KUL


Vad ska man kalla det, "gänget" kanske? Jo,
det blir bra för vi är som ett gäng och har så länge jag kan minnas
umgåts sådär ibland. Många semestrar har vi tillbringat tillsammans.
Bland annat i Santorini och i Kroatien(bild från kroatien). Igår kväll åkte
familjen till Hjuvik och skulle fira Cissi och Per-Inge eftersom de fyllt år
nu i veckan. Det blev en liten buffé med massa god mat. Till efterrätt blev
det en supergod tårta. Den var inte att leka med men jag var väldigt mätt
så kunde inte äta så mycket. Hemma hos dem har de ett biljard bord så
det blev en hel del spel men inte till min fördel. Det gick verkligen åt skogen.
Jag kunde sätta en kula hela tiden och det var den vita, som man INTE ska
sätta. Det blev mycket gos skratt som det alltid blir med er. Vi är inte så
värst lika egentligen men vi lyckas alltid ha det kul. Eller hur? haha.
Som sagt, ett väldigt kul gäng !

Nu ska jag snart träffa Moa, sedan blir det träning, på en lördag
fattar jag inte riktigt varför vi ska träna, fy inte kul alls !

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0