WHAT A BEAUTIFUL DAY

Yes, it´s a beautiful day!
Vem kunde tro att det skulle bli såhär bra egentligen? Rykten
gick om att det skulle bli en kanon helg med otroligt bra väder
och rykterna stämde. Vi har svaret. Det är 25 grader i skuggan
och det är inte dåligt. Många mer grader är det när man sitter
i solen och steker. Just nu kan jag inte ens sitta i solen, det är
lite för varmt och mina ben har blivit lite brända så jag tar en paus.
Jag har de senaste två dagarna varit ute i solen otroligt mycket
och har blivit rätt brun faktiskt och det gillar vi. Inte ett moln så
långt mitt öga kan nå. Jag läste i tidningen att det skulle vara fint
väder runt om i hela sverige så just nu sitter väl de flesta ute och
bara pressar. Några tar säkert en kall öl, några ungdomar tar sig en
cola och vissa tar nog sitt första dopp. Det har inte blivit något första
dopp för mig, men det kommer snart får vi hoppas.

Idag är det även student bal i Alingsås. Jag mötte några handbolls
kompisar utanför hotellet förut och de lär ha bra platser sen när
studenterna kommer. De satt i sina brasse-stolar och bättrade på
brännan. Brännan ska ju vara fixad innan bad-säsongen börjar
så varför inte sitta utanför hotellet i bikini och steka lite? :)

Jag har även börjat packa lite inför Frankrike, hejhej!


Inga nya bilder, så får ta en från förra året. Norrland !



/ Hanna




Kommentarer
Postat av: camilla

mitt första dopp var i dag ! ;>

2009-06-01 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0