16 NOVEMBER

Vart tog hälften av november vägen? En halv månad tills man får ta fram adventsstjärnor och ljusstakar. Någon jag vet, nämligen min vän Amanda tycker det är väldigt mysigt med advent och jag med för den delen. I mitt rum hänger en rund sak i fönstret, nu har jag hjärnsläpp vad en sådan kallas men den är fin i alla fall.

Jag har dragit ut på matte pluggandet idag men nu ska jag äntligen sätta igång. I för sig har jag inte många sidor kvar att läsa på och hörde lite från skolan idag att det inte skulle vara så svårt, dock var det en del man inte fick använda miniräknare. Ähh, det ska la gå vägen i alla fall. Bästa sättet att plugga matte på tycker jag är att göra rummet mysigt först, massa ljus tända och go musik i bakgrunden. Tyler Hilton för min del.

Hmm, tänkte också på er gamla tjejer? Ni som läser detta får gärna kommentera och säga om datumet är bra eller dåligt. Nästa gång vi ska ha en tjejträff passar det ju bra med jultema så den 12/12 är väl ganska bra? En Lördag är detta. Då kan ju moa också vara med. Det är inte säkert vi kan vara här men vi kanske skulle kunna det om jag kan köra bort mina föräldrar. :) Kolla gärna hemma med. Puss


jaaa, så ful bild men jag har varit duktig......

jaa, posa kan vara kul.....

en kopp te, självklart...........


Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter jäääättebra! :D <3

2009-11-16 @ 20:00:46
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0