6 GÅNGER

Oj vad flitig jag var igår eller kanske är det bara jobbigt att jag uppdaterar ofta?

Idag är det skola som vanligt, börjar klockan tio så har segat på morgonen och det är toppen skönt. Tittat lite på vakna med the voice och så.

Efter skolan drar jag nog till stan en sväng och kollar om mina pengar har kommit in på kontot för det hade dem inte igår och kanske köpa min andra julklapp. Igår köpte jag till pappa och idag kanske jag köper till mamma. Det skulle kännas bra att redan köpt två och bara ha typ en eller två kvar.

Ingen träning ikväll och kommer inte vara lika flitiga den här veckan.


Kommentarer
Postat av: amanda

inte jobbigt alls! du vet att jag älskar det :D hihi

2009-11-30 @ 14:51:31
Postat av: Ronia

gillas!!!

2009-11-30 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0