ALLA PRATAR OM EL CLASICO

Det blev en sväng till stan och tomteparaden kom iår också. Första och sista gången jag går på tomteparaden i alla fall. Visst, det är kul för alingsås att det någon gång är drag på en söndag men fan vad ovärt. Praden var över på typ två minuter och that´s it. Det är bara en massa folks som trängs.

Jag och Moa var där i typ 45 minuter och sen drog vi hem till henne och kollade på one tree hill som är bästa tv-programmet. Idag missar jag dock gossip girl p.g.a EL CLASICO. Så ingen tv-kväll idag men får ta igen det nästa vecka.

Första gången på länge jag gör något på en söndag men har faktiskt inte varit så seg. Jag tror anledningen brukar vara den att man bara såsar runt i mjukiskläder och blir trött av detmen idag har jag tagit på mig både tröja och jeans men dock inget smink. Det var för jobbigt.

Men nu ska jag krypa ner i min egen soffa och kolla klart på sex and the city - the movie som jag började kolla på förut idag. Den filmen är jäkligt tjejig och bra faktiskt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0