ALLT ANNAT ÄN OKEJ

När jag la mig igår kväll började regnet piska mitt fönster och min altandörr. Det var mysigt för då låg man i sängen och redo för att somna. Imorse när jag gick upp regnade det och då var det ändå ett tag tills jag skulle cykla till skolan så ingen fara tänkte jag men sen när man skulle bege sig regnade det fortfarande. Jag kan bli så jävla trött på regnet för det är så äckligt jobbigt att cykla i regn, blöt överallt och sminket borta. Det var nära jag inte åkte till skolan men antog utmaningen (höhö). Bestämde mig för att moppen skulle ta mig till skolan och den startade. Hyffsad blöt när jag kom fram men det torkade.

Och slutligen så spöregnar det när man ska hem såklart. Väl hemma bytte jag snabbt om till myskläder som jag i för sig alltid byter om till.

Nu ska jag göra mig lite mat tänkte jag, eller värma lite wook som mamma gjort och slänga på lite nötter. Frågan är ju om man ska sitta i köket och läsa tidningen, sitta vid tv:n eller vid datorn? chingchong..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0