BUMS I SÄNG

New Moon var riktigt bra eftersom jag inte hade några höga förväntningar. När filmen var slut som var runt halv elva slängde jag mig på cykeln och trampade hem. Jag sa såklart hejdå till mina vänner men sen for jag. Mådde ju inte bäst igår så bums i säng var det. Hörde bara ett Reza åkte ur idol och gött det.

Imorse vakande jag nio men orkade inte gå upp då så jag nördade lite mobilspel under tiden. Jag brukar inte gilla att ligga kvar men idag var en sådan dag jag orkade ligga kvar. Sen var det frukost med mamma och pappa. Och fram tills nu har jag soffhängt en del. Kollat klart det sista på veronica mars och sedan lite skidor.

Nu ropar mamma att det är fika så måste rusa, hadt !


lite skillnad?

Kommentarer
Postat av: mimozaa

så jävla snygg!!!

2009-11-23 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0