DÅ VAR DET REDAN FREDAG !

Det kändes inte som det var en vecka sen jag och Ronia var och käkade thai. Den här veckan har gått sjukt fort. Skoldagen erbjuder bara en till lektion och det är engelska. Ganska lockande att stanna hemma men måste lämna ett arbete så får nog dra mig till skolan i alla fall, fast jag skulle kunna skicka det? Nej, det är onödigt att hoppa över och få frånvaro så jag ska gå !

Igår sov camilla här och det blev prat som vanligt om allt möjligt sen så kollade vi på fina bilder från slovenien och fick ett gött skratt åt mig.. fyfan och sen kollade vi på vidoes från när jag och fredrik var typ 12 och 14 år. Seriöst, hur ful får man vara? Skulle inte komma på tanken att lägga upp någon video här..
Imorse segade vi vid frukost och det var mycket skönt, läste tidningen och drack te!


Nu känner jag lite hunger så ska ta lite och äta nu innan jag ska tillbaka till skolan. Hadetgött!

Ikväll blir det NewMoon. Länge sedan jag var på bio så ska bli riktigt kul faktiskt och att se NewMoon på världspremiär är inte heller fel. Inget jätte fan faktiskt men ändå, man ska se dem filmerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0