DRYGA TIMMEN KVAR

Långrast idag. Jätteskönt faktiskt. När jag kom hem åt jag och satte mig vid tv:n och kollade runt lite men fanns inte mycket kul så gick hit för en stund sen. Idag tog jag lite glass som efterrätt och gudarna ska veta vad gott glass smakade idag. Jag saknar våren vid ån i stan då man bara kan sitta där i flera timmar och äta glass. Magnum vill jag ha !

Det blir av på fredag, det är sällan vi ses alla fyra men alla kunde så tummen upp ! Vi drar nog och käkar någonstans och sen kanske blir det lite idol hos någon? Ååh, jag vill bara prata massa för jag känner mig lite dålig uppdaterad det sista om vad som händer, haha.

Nu ska jag ta och ladda ner lite mer sex and the city avsnitt, ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0