FLÅS OCH LÄNGTAN

Jag måste bara säga att jag älskar att träna. Först på schemat var bodypump och nu börjar man bli svettig på det passat med och det måste betyda att jag har fått mer muskler, inte sant? Jojomen ! Jo, just det ja. Det var en kvinna som låg bredvid mig och ni vill inte veta vad hon flåsade. Det vi gjorde var inte ens jobbigt och ändå "stönade" hon som jag vet inte vad. (?)

Sen var det ju det älskade spinning-passet. Hon som brukar hålla i passet var inte där för det hade blivit missförstånd så själv spinningpasset blev lite försenat men vi körde igång med egen uppvärmning och sådant. Konstigt nog kom jag in i andra andningen väldigt bra idag. Var inte ett dugg flåsig faktiskt. Jag har nog fåttt spinning kondition eller något liknande och det känns ganska bra. Först tänkte men gud vad skönt att jag inte flåsar men sen kom den andra tanken, kör jag för lätt? Hmm, det kan jag inte gjort för tröjan var fan blötare än vanligt. (Det ville ni veta).

Och ja, jag längtar till mina träningspass imorgon ! Yogan speciellt. Jag har aldrig varit på det innan så det blir lite nytt imorgon annars brukar jag ha mina vanliga pass jag går på. Mandis är ju såklart med så vi kan skämma ut oss tillsammans med våra viga kroppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0