FÖRETAGSEKONOMI PROV

Jag försökte dröja med det så mycket som möjligt med efter one tree hill kände jag mig tvungen att sätta mig med det i handen. Bästa sättet att verkligen gå igenom allt var att läsa igenom boken så jag la mig i sängen och började läsa. Vissa saker förstår man verkligen inte och vissa fattar man direkt. Två saker som jag inte riktigt har fått in i hjärnan är, juridisk person och solidariskt ansvar. Tur som jag har fick jag hjälp av pappa. Han kan faktiskt sånt eftersom han jobbar med det. Det återstår att se hur provet går imorgon. Vi har fått alla frågor vi ska ha på provet men kommer säkert vara att man ska skriva sitt svar så utförligt som möjligt och blablabla.

En och en halv timma har jag suttit och lär behöva läsa igenom frågorna igen sedan. Självklart har man gått och blivit lite lätt snuvig och halsont men måste bita ihop för jag tänker inte vara sjuk på helgen. Massor som händer, nej kanske inte massor men ska dömma 5-6 matcher eller något och så är det ALINGSÅS - CIDUAD REAL. Längtar lite grann.

Ser inte fram emot morgon dagen direkt, börjar halv nio och slutar fyra. Vi har lektioner från tolv till fyra med tio minuters pauser endast. Inte kul alls! (Prov på en lektion då)

Nu ropar mamma att det är käk, korvstoganoff och ris, mums !


brist på nya bilder(orkar inte ta) så får ni se härliga sommarbilder
isället i mina inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0