GODMORGON!

Första gången jag kollade på klockan var den halv sex men som tur var somnade jag om och vaknade vid tio i sju igen. Jag har i för sig sovmorgon men gick upp iallafall och åt frukost länge. Läste tidningen, drack te och åt yoghurt med massa nötter. Gott!

Idag är det en viktig match, Alingsås-Sävehof. Jag vill så gärna kolla men vet inte om min ekonomi vill det. Dem matcherna är de bästa. Det hade varit skillnad om den är i stan men den är i partille. Ojdå, nu fick jag precis ett sms från camilla, jag kan visst kolla hos hennes morfar tillsammans med henne. Toppen för den visas bara på alingsås energi kanalen. Nu blev hanna glader!

Ska hoppa in i duschen och tvätta mitt rufsiga hår sen ska jag till syo. Puss <3

VEM GILLAR INTE SÅDANA HÄR BILDER?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska på matchen idag, blev bjuden så de påverkade inte min ekonomi så mkt! Annars hade de gjort det ;)



Svar: Hela klassen ska dit. :D Om man valde Ekonomi - Europaklass som inriktinig får man en resa till London :D Vi behövde bara betala 150:- :D:D

2009-11-04 @ 10:13:25
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: hoffman

ja det är det verkligen!:D jag var bara där i tre dagar men jag har inget att klaga på iallafall ;)

2009-11-04 @ 16:05:12
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0